Jag och mina barn på resande fot i livet

Regn

Publicerad 2010-10-14 08:55:03 i Allmänt,

Hmm första regnet i höst? I alla fall så att man känner att det är höstlikt...

Viljan är stor att göra mycket men tiden går inte riktigt ihop och då är det viktigt att vara realist och göra både det som är nödvändig och roligast.

Funderar på att ta mig an och planka brödet "hjärtat" eller "goda" kommer inte riktigt ihåg namnet på brödet som en mycket kär vän lät mig provsmaka för några år sedan.. tack M
Konsten är väl att få det så fluffigt utan att använda massa konstiga saker så håll tummarna på att det blir gott, lyckades ju med min kavring som jag tog fram för några år sedan.

Känner mig lite seg idag, kanske rent av lite trött och det blir väl så när man bara jobbar och jobbar.

I morgon är det fredag om mina ÄLSKADE barn kommer till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela