Jag och mina barn på resande fot i livet

Kan nu lägga ytterliggare en kunskap på hyllan

Publicerad 2010-10-12 13:18:29 i Allmänt,

Dock kommer den inte att lägga där länge för den kommer att användas en hel del tror jag :-)

Vad kan detta monetro, jo i söndags lagade jag Sushi :-) det blev kanon bra, tyvärr så blev det ingen bild :-(

Kommer att prova att göra olika rätter dock så njöde jag mig med att göra Lax sushi och det var precis lika gott som den man köper i affären men till en 3:e del av kostnaden....

Har precis avverkat en promenad i det underbara vädret, känns kanon skönt!

Höst hälsningar!!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-12 17:01:09

Åh, vad gott!!! Det vill jag oxå lära mig att göra. Kram M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela