Jag och mina barn på resande fot i livet

Hahaha

Publicerad 2010-10-19 10:16:27 i Allmänt,

I morse såg jag en kille som gick med en lövblås och skulle blåsa bort löven...
Det var väl okey men vad killen kanske inte tänkte på var att det faktiskt hade regnat ute och löven är blöta och hur lätt blåser dem bort då.............hahahahahahaha han stod där och försökt flytta dem, håll på att skratta ihjäl mig, funderade ett tag på att stanna och säja till honom att det inte var någon ide.....

Ja det finns tydligen dem som verkligen inte tänker.......................

Tack lövblåsar killen du har förgyllt min dag med ett morgonskratt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela