Jag och mina barn på resande fot i livet

Fredag igen

Publicerad 2010-10-29 08:30:24 i Allmänt,

Vet inte om det bara är för mig men mina veckor bara susar iväg.... känner mig lite trött idag kan kanske bero på att det har varit ganska intensivt med allt känns det som.

Fick i alla fall huset näst intill städat igår, damtorkning osv så det blev sägen runt halv 1 visst inte så bra men jag lovar det behövdes..... och nu är det gjort, lite kvar på övervåningen men det går relativt fort att stöka av.

Känns som om man skulle behöva lite semester nu faktiskt :-)

Vill önska alla en trevlig helg!!  för det skall jag ha i alla fall :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela