Jag och mina barn på resande fot i livet

............

Publicerad 2010-10-01 09:34:10 i Båten,

Tittade på gamla kort från lite tidigare skidsemestrar, jag och barnen samt företags skidåkning riktigt kul att se på.
Man vet ju vad som nalkas KYLA men jag tycker det är så underbart ute då frosen har bitits sig fast i träden snön som ligger på marken och det är alldeles tyst ute för att snön deämpar det omringande ljudet.

Visst den vintern är inte här ännu men ändå om man förbereders sig på att det kommer att bli underbart så blir det det så också.

Är också i full färd med att planera in vinterns aktiviterer... jätte skojjsigt!!!

Nu stundar en underbar helg allt vad det innebär...

trevlig helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela