Jag och mina barn på resande fot i livet

Idag har jag varit duktig

Publicerad 2010-11-02 15:15:50 i Träning,

Har motionerat i nästan 45 min kl 06:40 i morse innan frukost känns mycket bra, tog även en promenad på lunchen.

Som ni vet när man är på konferens så bjuds det på mycket fika ovh godis men även frukt, jag har lyckats undvika alla dessa smarriga bakelser för nu kör jag racet till 100% att trimma ner bilringen lite till jul :-). för min del så har det varit frukt.

Fokus kallas det för och gå in till 100% och inte gå in halvhjärtat :-)

Bra jobbat av mig tycker jag, man måste beröma sig själv ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela