Jag och mina barn på resande fot i livet

Hösten öser på :-)

Publicerad 2010-11-03 14:19:05 i Allmänt,

Trotsade ändå den piskade vinden och regnet för att göra min PW så det blev runt en 30 min efter min pasta/kyckling sallad som jag har gjort, så god.

Känner mig fortfarande nöjd att jag hade karaktär att motså dessa små inbjudande fikabröds smaskens.....

Tja vad händer annars i den fullsmockade vardagen, har skrivit en "att göra innan jul" som skall betas av innan jul.
Ibland måste man kanske göra sina små och inte "omöjliga" listor så att man kan göra klart lite saker!

Får se om man lyckas komma ut i spåret ikväll och köra lite gyttjebad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela