Jag och mina barn på resande fot i livet

Då var det helg igen!

Publicerad 2010-11-05 09:47:15 i Allmänt,

Det är inte klokt hur fort livet går nu, veckorna bara susar fram, spännande eller hur!
Känns som om min PW fungerar, igår klämde jag ca 30-40 minuter på lunchen och var lite svettig när jag kom in på jobbet igen.

Idag är det en mycket fin höstdag blå himel och lite kallt. tyvärr blir det ingen PW på lunchen då det är halvdag men det blir att springa när jag kommer hem istället....

I morgon blir det att åka till Mormor och Morfars grav som jag och mamma alltid gör denna dag, barnen brukar också vara med med tyvärr så har jag inte dem denna helg.

Vill önska all en trevlig helg...

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-09 13:23:34

Barnen och jag var och tände ljus på pappas/farfars grav.

Postat av: xiaoxin

Publicerad 2010-12-08 08:36:36

Article is very good, I like , I would definitely put it link to my friend, thank you for sharing.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela