Jag och mina barn på resande fot i livet

Ännu en helg till historien

Publicerad 2010-11-08 08:54:57 i Allmänt,

Har varit riktig duktig i helgen :-)
Har sprungit fredag och gjort en 1½ timmes promenad i lördags.....

Byte till vinterdäck på en bil igår och i kväll blir det på min då det skall bli ganska mycket snö i morgon så det är väl lika bra att fixa detta redan nu, snacka om att helgen bara flyger på när man har trevligt.......

Söndagen blev bra trots en del tråkiga attityder på dagen, åkte sedan en lång sväng till olika butiker för övriga inköp samt lite till badrummet.

Fick tag på kanonbilliga ledspottar till badrummet, det gäller att tänka på elförbrukningen, det blir ju inte billigare så att säga.

-6.0 i morse hemma "vintern här kommer jag"

Kommentarer

Postat av: Asbjornolea

Publicerad 2011-06-09 14:29:08

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela