Jag och mina barn på resande fot i livet

2 dgr arbetskonferens på Sandham + födelsedag

Publicerad 2010-11-01 15:12:35 i Allmänt,

Skall vara nu 2dgr i sandham på arbetskonferens kommer att bli 2 arbetsamma dagar men mycket intressant då hela divisionen är här och jobbar.

Han också gratta min lilla älskling som blev 7 år idag.....stora tjejen....

Känns nu som om det kommer att bli mycket att göra fram till jul då nästan alla dagar och helger är fullbokade, nu gäller det att inte "över prestera" utan bara påbörja saker/avsluta saker.

När tror vi att snön kommer? jag tror att den kommer i slutet av november/början av december, hoppas att man hinner vara ute med båten lite till eftersom jag känner att skärgården sliter i mig och vill att jag skall komma ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela