Jag och mina barn på resande fot i livet

Veckan som har varit

Publicerad 2010-05-18 12:04:04 i Båten,

Spanien del 1½

Jag, sonen och kompisen Jocke åkte med bilen ner till Spanien och båten i tisdags förra veckan och jag kan lova att den var reält full packad med prylar som vi skall ha på långresan i sommar, tur att man är bra på att packa in saker i bilen och verkligen få plats med allt, bedöm själva.
60 L olja (6 * 10 dunkar)
1 stationär dator
2 skärmar
3 st cyklar
3 st cyklelhjälmar
2 st dyktuber
200 meter elkabel
1 plastlåda med förtöjnings tampar och massa literatur
2 st kassar med resepresenter från A´s mormor och hennes man
1 st hängstol i tyg
Fiske utrustning
10 st kuddar
10 st lakan
1 st kylbox
2 st ryggsckar med Jockes och sonens kläder
1 st sport bag med mina saker.
1 st microvågsugn
1 st Ångdamsugare
hmm har jag glömt något???

Som ni läser så var bilen verkligen fullpackad men sonen satt ändå inte trångt bak då endast ena sätet bak var upptagen av kartong och kylboxen var placerad i mitten

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela