Jag och mina barn på resande fot i livet

Har hittat ett mycket trevligt sätt att visa var vi är på goggle maps

Publicerad 2010-05-29 23:03:27 i Allmänt,

Har klurat lite på hur vi skall förklara vart vi är utan att kanske ha en dator igång hela tiden men ändå visa vart vi är på karta och nu har jag listat ut det.... snacka om att jag är bra!

Klicka på länken nedan för att se vår start position i Spanien.
http://maps.google.se/?ie=UTF8&ll=42.249243,3.130886

Coolt va! ja nu är det inte lång kvar om jag är nervös... tja kanske lite mest för brohöjderna men som jag alltid säger "det löser sig"

Kommentarer

Postat av: eva

Publicerad 2010-06-01 13:06:20

Toppen :-D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela