Jag och mina barn på resande fot i livet

Söndag och snöstorm

Publicerad 2010-03-21 09:31:30 i Allmänt,

Sitter sista dagen på konferensen efter en mýcket trevlig kväll med middag och dans.

Fick mycket positiv feedbak från gamla kollegor i går som sa att dig kan man alltid lita på och att du kan dina saker i vått och tort, det var inte 1 som sa det utan flera och det kändes sååå bra.

Konferensens slutar vid lunch då blir det en förhoppningsvis en lugn hemresa men eftersom det snör och att SMHI säger att det skall komma runt 1 dm... suck

Ikväll blir det middag med goda vänner så jag och A skall fixa middag.

K är sjuk men som han sa så är det bättre att han är sjuk nu och inte blir sjuk precis innan vi åker hur som haver så skall det bli så underbart att vara med mina barn... saknar dem så!

Hmm dags att lyssna lite :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela