Jag och mina barn på resande fot i livet

Lördag

Publicerad 2010-03-20 10:24:29 i Allmänt,

Dotter är hos farmor och skall ha det mysigt medan jag är i Borlänge på SMC konferens, åkte dit i morse och den håller på till i morgon fm.

Igår så valde jag färg till de nya mattorna som kommer att installeras i båten innan vi kommer ner den 31/3.
Färgen blev ljusblå, tidigare var den mörkblå och den kändes lite för mörk.

Känns suveränt att båten kommer att kännas mycket fräsh med nya mattor och en inre rekond.
Jag och barnen har planerat lite vad vi skall ha med oss på resan, väska till A är inköpt men mycket återstår.

Nehepp dags att vara lite med på resonemanget på konferensen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela