Jag och mina barn på resande fot i livet

En förberedelse inför sommaren

Publicerad 2010-03-17 05:40:53 i Allmänt,

I måndags var jag och dottern i simhallen och hade det mysigt när jag tänkte att nu skall hon lära sig simma och knyta i hop säcken från simskolan i feb.

Efter en del coachning så vipps simmade hon 10 m och inte nog med detta hon simmade denna sträcka 4ggr.... såå underbart och jag var helt exalterad och en hel del jubel hördes från mig så folk började väl undra, men det struntade jag i!.

Det slutade med att hon tog 2 märken baddaren och silvergrodan, hon kanske kommer att gå i sin pappas fotspår med att ta många märken som jag gjorde när jag var lite. Det känns bra att hon nu börjar att kunna simma efter som det blir en trygghet för mig när vi skall ta denna långresa med båten från Spanien.

Det har börjat att packa, täcken är tvättade och utrustning har börjats samlas ihop, vertyg, navigation, elektronik utrustning, bestik ja allt skall med eftersom det redan finns en hel del från förra båten och det är då onödigt att köpa nya saker.

Inte många dagar kvar tills resan blir av................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela