Jag och mina barn på resande fot i livet

En dagbok kommer att komma..

Publicerad 2010-03-13 22:53:43 i Allmänt,

På denna sida då vi har köpt en båt i Spanien.. JIPPI!!!
Äntligen kommer jag att realisera min dröm....
En kortare etap kommer att ske den 1/4 till den 10 eller 11 /4 och kommer att gå imellan Almerina till Girona som ligger norr om Barcelona.

Sååååå underbart äntligen.....

Besättningen kommer att bestå av mina barn och jag.

Uppdateringen har inte var som den skall men som har har skrivit tidigare så skriver jag efter humör..

Ha det och jag livar att resan kommer att bli underbar!

/hoj hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela