Jag och mina barn på resande fot i livet

Det var den veckan!

Publicerad 2010-03-28 18:17:16 i Allmänt,

Denna vecka har det varit hur mycket som helst att göra, det skall bli så nice med semester nu men det har hänt andra roliga saker också!
Ytterliggare en ny kund till www.futuretec.se båten är min och alla papper är klara!

Men det var en vecka också med mycket strul, banken jobbet osv.

Idag kom min lilla snutt en dag tidigare än vanligt men det gör inget, nu leker hon med en kompis!
Jag köpte mig en ny super dammsugare, Electrolux super silencer någonting, mycket mycket tyst.

Har idag också packat 2st stora väskor som är fyllda med saker, måste ta dem till jobbet för att väga dem så att det inte blir en suprice när man väger dem på flygplatsen.

Mmmm på onsdag morgon bär det av till Spanien, YYYEESSS

Fick också hem ett digitalsjökort i torsdags som täcker hela Medelhavet som inte fungerande i början... suck tänkte jag nu börjar strulet men någon dag senare så tänkte man klart igen och löste problemet ... 

Den äldsta som har varit sjuk som skall med men han började bli bättre i torsdags så det är bara att hålla tummarna, ingen får bli sjuk nu!

Klart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela