Jag och mina barn på resande fot i livet

Börjar man skymta våren?

Publicerad 2010-03-14 08:09:09 i Båten,

Det måste det vara när man vaknar upp till blå himel och snön som försvinner sakta.
Som jag skrev igår så har min dröm blivit sann och jag har redan börjat att fixa de saker som jag hade tänkt att vi skall ta med på första resan så som täcken m.m. dessa är nu tvättade och klara.

Detta kök kommer vi att laga vår mat från den 1/4 till den 10:e ute på medelhavet :-)

Här lovar jag att jag och barnen kommer att trivas..
Men det kommer en detaljerad plan senare......

AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHh så underbart, äntligen blir drömen sann.... och det är bara jag och barnen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela