Jag och mina barn på resande fot i livet

Del 2 av resan från Spanien "vägen hem till Sverige"

Publicerad 2010-06-10 20:22:13 i Båten,

6/6-10 Söndag

och egentligen startade resan nu, hade precis avverkat en långweekend med att fira Jocke med en överaskningsresa, jag och Magnus. Mariefred, Skara och slutmålet westenranchen "jultorp" där vi både red, dansade linedance samt avnjöt en god middag med de övriga gästerna. Som sagt, hemresan gick via en annan kompis i Köping "en annan del av Köping" hahahaha....... som fick bjuda på en snabblunch i alla fall för mig där jag var tvungen att stressa lite för att hinna med allt. Krister kom och hämtade mig och barnen kl 18:00 och resan avgick mot metropolen Tyresö där vi skulle sova över inför resan ner till Skavsta i morgon bitti, innan vi kom fram så bytte vi batteri i hans båt..

Kommentarer

Postat av: Jocke H

Publicerad 2010-06-10 21:28:45

Ett stort tack till både dig och Magnus för en fantastisk hojweekend! Vägarna var riktigt sköna, vädret fantastiskt, naturen sagolkt vacker och sist men ine minst helt underbara vänner :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela