Jag och mina barn på resande fot i livet

Vilken dag..

Publicerad 2010-01-07 22:47:10 i Allmänt,

Det höll på bli...
Morgonen började med att lillstumpan var trött och vi sov kanske lite för länge idag men det gjorde inget.
Lillstumpan skulle vara hos mormor så det var lugnt. Hmm just det bilen skulle på service på morgonen så det blev en lite promenad från Volvo till jobbet, ganska skönt faktiskt.

Det var ganska mycket på jobbet och precis när jag skulle gå så strulade larmet på jobbet och vem fick då hjälpa till jo jag men var tvungen att släppa allt för att stressa till Volvo och jag kom dit 5 min innan stängningsdag.
Till min fasa så hade jag glömt plånboken hemma och vad säger killen då!!!! vi lämnar inte ut någon bil som man inte betalar för.......................................................................................

Men efter en del övertalning så gick det... puh
Sedan åka tillbaka till jobbet för att lösa problemet, tog par minuter bara.
Till mormor och hämta lillstumpan som stuade i säng..

Skönt med ledigt i morgon och hämtar mina andra älsklingar..

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela