Jag och mina barn på resande fot i livet

Veckans racer

Publicerad 2010-01-15 13:27:33 i Allmänt,

Kan man verkligen kalla denna vecka, har tok jobbat på jobbet kommit hem till lillstumpan somnat med henne några kvällar, de kvällar som jag inte har somnat brevid henne så har jag jobbat vidare fram till småtimmarna.

Det märks att man är singel eller hur!!!!

Har funderat på att anmäla mig till vikinga rännet som går mellan Uppsala och Stockholm på skridskor på en sträcka som är 80 km... ser detta som en häftig utmaning det är den 14:e ja visst på alla hjätans dag men mina små hjärtan är inte hemma hos mig så då passar det väl bra detta :-D

I helgen blir det nog att köpa lite kakel eftersom jag skall renovera mitt badrum och det ser jag fram i mot.
Ahhh har även hittat en båt som jag vill ha vem vet det är inte helt troligt att det inte blir av isf så blir det en sjudundrande semester i sommar med baren och en enorm upplevelse för mig och dem.... håll tummarna.

Läser på kompisen facebook att han har det bra i Thailand och just idag fyller han 40 den gamla räven... så jag skriver här också Grattis bäste kompis på din 40 års dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela