Jag och mina barn på resande fot i livet

Varför?

Publicerad 2010-01-21 21:56:43 i Allmänt,

Varför jobbar man hur mycket som helst för en arbetsgivare som inte ger en klapp på axeln... dock skall tilläggas att mitt jobb uppskattas såååå mycket hos personalen och det är kanske det som driver en.
Jobbade igår runt 13 timmar och var på jobbet kl 06:40 så jag känner mig lite sliten nu.

Hämtade lilstumpan tidigare på fritis tidigt idag och hem och käka middag innan simskolan... hon är sååå duktig. Idag var det en annan simskolelärare än i tisdags och självklart var det någon kände sedan många år tillbaka... tja vad säger man...

Har bakat bröd och fixat en coleslaw för i morgon då vi skall grilla.. mumms.

På lördag är det dagen "R" = rivning alltså första spadtaget för renoveringen av badrummet.

Dags att nanna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela