Jag och mina barn på resande fot i livet

Snöstorm

Publicerad 2010-01-27 12:37:21 i Allmänt,

Det toksnöar ju nu... ett riktigt busväder, burrr, tänker på lillälskligen som idag skall vara ut och ha något skidlopp och dem som inte har skidor får gå och sedan avslutas detta med korvgrillning låter super roligt OM det inte hade varit snöstorm..

Hon har i alla fall jättevarma kläder på och med sig idag så det är skönt.
I kväll blir det faktiskt lite solarie för mig... Första gången faktiskt men det skall bli nice med efterföljande simning för att sedan åka hem och riva det sista i badrummet så jag och A kan åka till tippen efter hennes simskola..

Ev den 5/2 händer det något..... nyfiken? berättar mera och senare :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela