Jag och mina barn på resande fot i livet

Nytt projekt på "G"

Publicerad 2010-01-20 12:48:15 i Allmänt,

Och det är mitt badrum på övervåningen, skall bli så fint och roligt.

Jag brukar nämligen rita mina projekt först för att sedan bygga dem, den enda hantverkaren som gäller är mig själv. då vet jag att det blir som jag vill och inget fusk!!!...

Handlade golvkakel och fond väggs kakel i förrgår, vägg kaklet köper jag om någon vecka.
Det är onödigt att köpa på sig matreal om det inte är på rea som det andra var.
Köpte mig också dusch dörrar som man kan fälla in mot väggen och då få en mycket större yta när man inte duschar!
Värmegolv och spottar i taket är också en given sak, skall försöka scanna in lite bilder på hur badrummet är tänkt att bli.

I går gick jag med lillälskligen på simskolan, hon var sååå duktig och jag satt där som en mycket stolt pappa :-D.
Detta kommer nu att pågå i 3 veckor med 2 ggr/v så hon kommer nog verkligen att kunna simma efter detta.

Jag håller också på med ett jättestort sido projekt som kommer att gynna mig och mina barn hur mycket som helst!!! men det är hemligt så länge.

På återhörande!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela