Jag och mina barn på resande fot i livet

Gårdagen

Publicerad 2010-01-07 13:32:31 i Allmänt,

Var burr kall men mysig med tända ljus på kvällen och en god middag
Fisk med kokt poatis och äggsås... mumma och nybakat bröd!

När jag åkte hem i tisdag så var det ganska kallt påvägen hem -22 se bildbevis :-D


Hmm har hört att det skall bli kallt i helgen jag som tänkte packa pulkor, skridskor varm choklad och smörgåsar för att ut på isen på landet och bara ha det underbart men blir det -15 så är det inte lika roligt längre så vi får se hur det blir.

Som det ser ut nu så blir det ledigt i morgon fixa lite hemma och pyssla med lill älsklingen.

Dags att jobba igen :-D

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela