Jag och mina barn på resande fot i livet

Det var den helgen..

Publicerad 2010-01-25 11:27:13 i Allmänt,

Helgen var jätte bra men jag känner mig trött, tor till och med lite pysiskt trött, måste fixa mig lite egen semester tid och går allt som jag vill så blir det så också men nog med det man måste se positivt på saker.

I lördags så påbörjades rivningen av barummet och det gick riktigt bra och det kanske också var på grund av att K hjälpte till men även Ad gjorde sitt med damsugning, är mycket nöjd med insatsen från barnen.
Så här såg badrummet ut innan rivningen och mycket tråkigt tycker jag och det är därför som detta nu har påbörjats!


Hoppas ha kunnat rivit helt klart till helgen men det återstår att se.

Kommentarer

Postat av: Mikalfatima

Publicerad 2011-03-04 11:34:47

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela