Jag och mina barn på resande fot i livet

Helgen som var.

Publicerad 2010-02-01 15:59:07 i Allmänt,

I fredags var det överaskningsfest för bästa kompisen som kom hem ett dygn för sent från Thailand.
Vi överaskade honom med att bjuda honom på hemgjord middag jag och mange, blev mycket lyckad tillställning.
På vägen hem på lördagen så fick jag se följande vid rondellen i Rosenkälla.

Fattar inte hur man kan missa rondellen... ja jag säger då det.
Har jobbat med renoveringen av badrummet i veckan och helgen.
Så här kommer lite före och efter bilder.



Så här spg det ut innan... Såååå tråigt men så vanligt 80 tal





Hmm var inte riktigt imponerad av hur dem hade hade dragit elen och fixat väggarna... snik jobb utan isolering, apparatdosor m.m






Så här ser det ut efter att "Matte" har börjat renovera, isolering, riktiga apparatdosor.
Får se om spånskivorna kommer upp i kväll...

Dags att åka och hämta min super lilla älskling som kommer hem idag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela