Jag och mina barn på resande fot i livet

Helgen började dåligt och den slutade dåligt

Publicerad 2010-02-08 09:49:37 i Allmänt,

Efter 2 underbara dagar i baclen med skidåkning och sååå underbart duktiga barn som är jätte duktiga att åka skidor.

När vi åkte hem efter en heldag i Romme skidalpin så stannade vi på Mc Donals i Hedemora och där blev jag sååå dålig, ni som känner mig vet hur snabbt det kan komma, var helt dekad i två timmar och trodde inte att vi skulle komma hem men barnen var helt suveräna.
Hemfärden gick mycket ostadigt hem men jag tog alla helskinnande hem.
Har väl tappat ett par kilo i bara vätska då jag har spenderat otaliga timmar på muggen men mår bättre idag med en bubblande mage.

Orkar inte lägga in bilder idag, kommer när jag mår bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela