Jag och mina barn på resande fot i livet

Nu börjar folk bli sjuka lite här och där!

Publicerad 2010-12-07 09:09:10 i Allmänt,

Frågan är om det börjar gå någon form av influensa??? den en efter den andra börjar falla av...

Om 1 vecka sitter jag på ett flyg på färd bort från svedala, skall vara borta 1 vecka, nöje och utbildning.
Skall bli spännande att åka till ett land där man aldrig har varit, insupa en ny kultur... spännande.

Kommer hem lagom till jul.

Vet inte men i år känns det inte riktigt som "julstämmning" kanske kan bero på att jag inte har några barn hemma samt att min älskade mamma är utomlands till och med feb.....

Idag var det -8 ute och så mycket skönare då fukten har frusit, det är bara en ren och kall kyla.....

Det var allt för nu......

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela