Jag och mina barn på resande fot i livet

NU är julen slut

Publicerad 2010-12-27 09:19:29 i Allmänt,

Då var stressen över för denna gång....
Ibland känns julen över reklamerad, stress stress och folk är otrevliga och knuffas och stångas, nej usch
Är det inte meningen att julen skall vara en lugn afton?

Hur som haver äntligen får jag träffa mina underbara barn som kommer till mig denna vecka, dottern kommer och idag och killarna kommer senare i veckan, längtar något så grymt!

Vi får väl se hur veckan blir men pulkaåkning ligger när tillhands :-)

Ha en god fortsättning på er alla!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela