Jag och mina barn på resande fot i livet

Förutspådde detta lite

Publicerad 2010-12-02 08:45:22 i Allmänt,

med kylan eller det var det jag trodde att det skulle bli vinter senast den 1:a dec.
Visst det kanske var många som sa det och lika många som sa att det inte skulle bli någon vinter så tidigt.

Men det kändes så eftersom det var en jätte fin höst med vackert väder och inte så mycket regn.
Älskar verkligen detta, kunde kanske ha varit lite varmare än -16 grader, runt -7-8 skulle vara bäst tycker jag oa alla fall då saltet inte biter på vägarna och att fukten fryser och det inte blir lika rått.

Det var "himmelskt" i morse med vita träd och mycket snö = I LIKE

Kör försiktigt där ute!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela