Jag och mina barn på resande fot i livet

Sista helgen?

Publicerad 2010-08-30 08:28:51 i Allmänt,

För att åka båt, det är frågan.
Var ute fredag - lördag med båten och det var såååå underbart verkligen underbart men en kall morgon.
Resan hem gick i strålande solsken på flybridge, skärgården är mitt liv.

Lördagen blev det kräft fest hos underbara kompisar med mycket festligheter så man var ganska trött på söndagen och det gjorde inte saken bättre med lit andra privata saker som slog ner som en bomb.

Livet är för kort att deppa och det är tur att det finns andra ljuspunkter i mitt liv och det är dem jag lever för.

Bilder från kräftis kommer senare.

Nu stundar en ny vecka med allt vad det innebär var detta sista dagen för mc åkning också? åkte nämligen hoj idag till jobbet :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela