Jag och mina barn på resande fot i livet

Saknar Spanienresan

Publicerad 2010-08-26 08:44:36 i Båten,

Det är vackert att ha minnen och mina minnen är just nu i Spanien och drömresan med barnen.
Här kommer lite bilder från resan som jag gjorde med min bästa kompis Jocke och kalle ca 3 veckor innan den stora avfärden med båten hem.


Familjen tajkon har precis anlänt till Empuriabrava kl 02:00 på natten och har då kört nonstop från Sverige, det tog 34 timmar och det var ca 180 mil.

Middag... en underbar köttmiddag med öl och UNDERBART sällskap!.

Ahhhhh vad gott det var!

Får gåshud av alla UNDERBARA minnen.... vill tillbaka!!!!

/Kapten Mats

Kommentarer

Postat av: Tomiben

Publicerad 2011-04-23 13:08:44

Great work,webmaster,nice design!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela