Jag och mina barn på resande fot i livet

Ny vecka

Publicerad 2010-08-10 13:42:49 i Allmänt,

På nya jobbet, man kan säga att det är lite mera folk som har kommit nu och vissa saker är det full planering på och det är skönt att få hänga med i svängarna igen.

På torsdag bär det av till Båstad där vi håller en konferens för våra servicecenter så det skall bli roligt att träffa en massa nya människor som jag också skall jobba med.

Apprå på något helt annat så är vinterplatsen grejjad för Princessan så det blir att samla burkar HELA vintern för gratis blev det inte, båten kommer att stå inomhus i 6 månader så det är bara att jobba på, visst man kan tycka att 6 månader låter som en långtid men jag lovar att den kommer bara att smälla på och jag kommer att stå där med en massa ofärdiga saker.

Nästa vecka kommer jag får besked om för hoppningsvis en "jag längar så" besked hoppas det blir som jag vill men jag respekterar det andra svaret också! för det är ju inte mig det handlar om.

Saknar mina STORA barn, har inte sätt dem på ett bra tag speciellt Ad..... min lilla Ad som också fyller år i nästa vecka!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela