Jag och mina barn på resande fot i livet

Lite om allt.

Publicerad 2010-08-05 10:02:33 i Allmänt,

Måste kolla vad som blev fel eftersom vi var hemma på en fredag och inte en torsdag.. men men.

Efter att jag nu har varit hemma 1½ v och "landat" så saknar jag verkligen livet jag och barnen hade när vi åkte båt och längtar tillbaka och med facit i hand så var det inget märkvärdigt att komma hem så det kunde ha kvittat.

Skall skriv ner mina reflektion om denna underbara resa. Risken är stor att denna resa kommer att upprepas men med en större båt som några år men det får tiden utvisa.

Har även börjat på nya jobbet och fått min tjänstebil så nu är man inne i vardagen igen men det nya jobbet känns helt underbart och jag har tagit imot med varma händer, de har redan givit resulat med min kundskap om it så det känns underbart.

Nästa vecka blir det en stor Kick off i Båstad men innan det blir det kräftskiva hemma, får också se om jag åker ut något med båten i helgen.

Det var allt för denna gång...

Kapten Mate

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela