Jag och mina barn på resande fot i livet

Hemma igen efter en underbar helg i Båstad

Publicerad 2010-08-17 09:00:04 i Allmänt,

Kom till Båstad i torsdags och kom hem i söndags, ganska slut.
Som vanligt så lyckades man stå i centrum igen mitt på scen framför ca 260 pers, men ni som känner mig vet att jag inte har något problem med detta alls utan tycker det är kul.

Mycket prat med folk och framför allt att lära känna de personer ut i sverige som jag skall ha kontakt med.

Det blev god mat och dryck men också aktiviterer som fotboll och vollyboll på stranden, så jobbigt men kul.

Badade varje dag ut i sjön med maneter, dessa vidriga slemmiga klumpar men det blev också bad i poolen.

Mysigt ställe där vi bodde, hotell Skansen som jag verkligen kan rekommendera och underbar personal som visste var "service" innebar.

Tyvärr så blev jag av med nallen, eller rättare sagt glömde väll den någonstans, telefonen i sig struntar jag i men alla kontakter som man har, suck men ja ja det löser sig!

NU blir det att jobba på, håller även på att rycka mig i kragen och skall servera lite bilder som jag skrev tidigare men f........n hur svårt kan det vara?
/Kapten Mats

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela