Jag och mina barn på resande fot i livet

Fredag och snart helg!

Publicerad 2010-08-06 10:34:19 i Allmänt,

Måste bli lite bättre på att också lägga in bilder, jag tycker inte heller om att bara läsa... skärpning'

Idag är det fredag och det vankas renovering av badrummet som jag påbörjade innan båtköpet, man är ju tyvärr barnfri idag så då gäller det att hitta på något annat.

Det blir också kräftskiva i morgon som jag ser fram imot, tänkte baka lite kavring och lite kladdkaka med nougat som verkar vara super smarrig.

Hade en tanke att på att ev åka ut med båten men jag måste fixa hemma...

Ha en tervlig helg......

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela