Jag och mina barn på resande fot i livet

En vecka har gått för barnen i skolan

Publicerad 2010-08-27 10:19:38 i Allmänt,


Dottern har en liknande bänk som jag hade när jag gick i skolan så igår inköptes bänkpapper och vridkritor (när kritan tar slut så vrider man ut mera ungefär som läppsyl) samt en pennvässare som skall finnas i bänken.

Till sonen blir det en datorväska då han får in dator i skolan idag, då blir nog saker och ting lite roligare och skolan har börjat på riktigt!

Idag blir det att åka ut med båten, längtar som en gris! och i morgon blir det kräftskiva, YYYEESS!!!.


Skärgårdssnapsar kan jag verkligen rekomendera, det är så goda och en kalas blandning där alla går att drika.
Tror jag är lite beroende av sill, kräftor, kanske skaldjur i allmänhet, det är bara inse att man äter dessa för sällan men när man intar dessa underbara skaldjur så skall man självklart njuta det med en snaps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela