Jag och mina barn på resande fot i livet

Så var man på jobbet igen!

Publicerad 2010-04-12 17:48:31 i Allmänt,

Snacka om att det var tomt i lördags när barnen hade farit till sina mammor....
Men nu är man på jobbet igen och idag har det var varit riktigt roligt, många har kommit och frågat hur det hade gått i Spaninen på resan m.m. man känner sig välkommen.

Citerar ett mail om jag fick idag från en på jobbet när jag skrev till honom att jag inte har tid att hjälpa honom med ett ärende idag men senast på onsdag kommer jag att hjälpa honom.
"Ingen stress. Jag har redan fått mer support på några timmar än på tidigare två veckor J"
Hur bra kändes inte den kommentaren...

Idag är jag glad, mycket mycket glad och jag kommer att berätta det lite senare det lovar jag.
Var ute och motionerade igår alltså PW (Power Walk), kändes riktigt skönt faktiskt.

Ha det bäst!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela