Jag och mina barn på resande fot i livet

Lördagen den 10/4-10

Publicerad 2010-04-11 10:17:54 i Utflykt,

Vi gick upp kl 7 och fortsatte med att fixa båten och packa men tiden bara sprang iväg och vipps så var kl 08:15 och taxin stod på kajen. Vi hann kanske inte allt som jag ville men det får jag ta nästa gång jag åker ner för att bara gå igenom båten, städa/gå igenom el:en samt motorerna. Resan till Girona flyplatsen gick mycket bra och tog endast 40 min så med god marginal 2 ½ timme innan flyget skulle gå så avnjöt vi en massäck som jag fixade innan vi åkte från båten. Vid ankomst till Skavsta så hade vi runt 5 min innan bussen gick mot Stockholmscentral varefter vi skulle ta oss med pendeltåg till jobbet där bilen väntade på oss och även denna gång hade vi minuterna på vår sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela