Jag och mina barn på resande fot i livet

Söndagen den 13:e

Publicerad 2009-09-13 15:07:15 i Allmänt,

Så bär det av till Tyskland för att jobba några dagar.
Helgen har varit bra med en massa jobb som att slänga skräp både på landet och hemma.
Skönt för nu får vattenskotern plats i garaget på landet, men shit vad med skräp!!!!
I går så ringde en gammal klasskompis till mig "Patrik" som jag tappade kontakten med för några år sedan och det var super nice att höra hans röst igen.

Kl 17:20 så åker jag med Germany wings till Tyskland och kommer hem på onsdag så det blir en kort vecka, men jag ser fram imot att åka dit, alla är jätte trevliga.
Se om jag kan uppdatera bloggen lite med lite resbilder.



"Fly me to the moon"

Kommentarer

Postat av: Patrik

Publicerad 2009-09-15 08:11:07

ja det var himlans trevligt att få prata med dig igen. Var ju ett tag sedan sist =o)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela