Jag och mina barn på resande fot i livet

Sen meckar kväll som vanligt.

Publicerad 2009-09-23 08:59:25 i Allmänt,

Igår så köpte jag bensin när jag åkte från jobbet så nu tänkte jag att jag skall skaka lite liv i gamla bettan...
Efter att middagen hade gått ner och gumman hade visats sina fina bilder från USA och att jag hade nattat lilla A så gick jag ut och skulle starta hojen.
Tänkte på grannarna så jag rullade ut hojen på parkeringen och vevade igång henne.
Efter lite startgas och 10sek nötande på batteriet så startade hon snällt och fint.
Tyckte mig höra lite avgas lekage från grenröret men det är väl bara en justerfråga.
Tänkte klä om sadeln och tvätta hojen lite, sen blir det annons som bör komma ut nästa vecka.

Helgen är inte att tänka på eftersom det är domarkurs i Strängnäs lördag - söndag samt skridskotest i Bromma på fredagskvällen.

Har verkligen försökt att träna mycket "power walk" och skridskor och lite regler så vi får se hur det går.
Vissa dagar så har det blivit "power walk" innan jobbet, skridskor på lunchrasten och "power walk" på kvällen så har jag hållit igång ett bra tag nu.

Nehepp dags att ta tag i jobbet igen, är själv på avdelningen idag och det är skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela