Jag och mina barn på resande fot i livet

Onsdagen blev en "turistdag" i Tyskland

Publicerad 2009-09-20 08:57:20 i Allmänt,

Och det har aldrig hänt förrut!
Tror att jag har varit i Tyskland 5-6 ggr nu vi det här laget och aldrig hunnit att #turista" lite så nu var det dags.
Meauspath tror jag det heter som jag har sett ett slott/borg eller så är det en ruin uppe på en topp som jag skulle vilja besöka och det var det vi började med på onsdagen, dock så gick vi aldrig upp då det inte gick någon bilväg upp.










Jag hittade en nerlag gamla järnväg brevid en som fortfarande går tåg på och det var en underbar utsikt på denna bro.
Sedan begav vi oss till Köhln för att döda lite mera tid samt shoppa lite!






















Mycket mysig stad och domkyrkan var mycket häfftig och stor!

Det var Tysklands resan i korthet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela