Jag och mina barn på resande fot i livet

lördag och några saker är nu klara!

Publicerad 2009-09-26 18:55:58 i Personligt,

I går kväll var det istester på Stora mossen i Huddinge kl 21:30...................
Det gick bra tycker jag låg på alla tester mellan VG & G och det får man vara nöjd med.
Idag så klev man upp i ottan och var på Älvsjö staton kl 6:45 för att åka till Strängnäs.

Vi har kört regel tester och det gick väl sådär, dock har vi inte tagit del av resultatet ännu.
Ca kl 4 så bar det iväg till löparbanan...........mmmmm inte roligt nu skulle min träning alltså min "power walk" visa om det har varit någon succe eller inte, jag satsade på gränsen 14 min men helst på 13, på det hela så gick det bra 13:40 och under gränsen och helt okey.

Ikväll blir det middag och lite skojiga aktivitet.

Upp i ottan igen för morgon fys kl 07:30 för att ha ett regelprov senare underdagen.

Tjohhooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela