Jag och mina barn på resande fot i livet

Lite liv i bettan

Publicerad 2009-09-21 22:38:58 i Mc,

Har ikväll ute i snårblåsten och satt fast batterihållaren, skruvat dit batteriet, smörjt några låst samt att jag har fyllt på olja.
Tyvärr så hade jag ingen bensin så att jag verkligen kunde starta henne.

Provade i alla fall att vrida på nyckeln och de 3 första försöken så klickade det bara eftersom startmotorn inte har rört sig på flera år men ett stort "klonk" och sedan "njönjönjönjönjönjönjönjönjönjönjönjö" så gick motorn runt, känns riktigt skönt och inget rassel i motorn och därmed kanske jag har monterat allt rätt men det återstår att se när motorn startar om den nu gör det.

Imorgon blir det att handla lite bensin och se om hon verkligen vill starta.
SKall hämta Kalles moppe i morgon i uppsala och köra den till Märsta, det var länge sedan man körde moppe och på min tid gick den bara i max 45 och nu gör dem 70..

Dags att gå in i duschen och sedan nanna kudde, lilla A ligger och snusar i min säng..

Hade´

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela