Jag och mina barn på resande fot i livet

07:30 söndag

Publicerad 2009-09-27 08:36:07 i Personligt,

Och morgonfysen bestod av en långpromenad i blåset, det var mycket skönt.

I går blev det inte sent var trött sedan tidigare, somnade väl vid 11 snåret medan andra var uppe till 2 - 3 på morgonen och partajade till ordentligt, för mig blev det endast en öl till middagen.

Visst man kanske är tråkig men jag kom dit för en sak och det är att genomföra en kurs, ut och parta gör jag med mina vänner.

Mycket konferensande blir det idag och dagen avslutas med ett regel prov sedan blir det hemgång runt 3 snåret.
Måste till landet och plocka ihop de sista delarna till hojen idag så den kan gå ut på annons senast onsdsg nästa vecka.

Det var den helgen!.

Hade´

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela