Jag och mina barn på resande fot i livet

Torsdag

Publicerad 2009-10-08 08:29:03 i Allmänt,

Dagens vikt: -0.8
Total viktminskning: -1.8
Antal dagar sedan start: 3
Mående status: sådär!

Det blev ingen grillning igår då kolet var slut............ggggggrrrrrrr
Men jag har bra hand med grillpannan så det blev smarrigt ändå!

Fick väcka lilla A idag, hon är ju för söt för hennes kommentar var "pappa jag har sovit länge idag"... söt nos!
Känns som om vi har en bra morgon rutin och det innebär också att jag kan ta min "power walk" på morgonen då jag är endast borta ett kort tag, hon hinner då vakna och tittat klart på morgon tv.

Som jag har skrivit tidigare så måste jag börja leva lite så jag har bestämt att 1 ggr i månaden till att börja med skall vi ut och ät på en restaurang, låter snålt kanske men ni som är föräldrar till mindre barn vet att det ibland är svårt att få ihop tiden. vi är VÄL FÖRUNNANDE en lyx middag efter allt.

Vilket underbart väder det är ute och det gör också att man mår bättre, det ger glädje.

//jobbe jobbe

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-08 13:46:10

Varför blottar du ditt liv så här när du mår dåligt???

Postat av: Mats

Publicerad 2009-10-08 13:53:47

Ja varför!!! det är ett sätt att se framåt, skriva av sig, för mig fungerar det.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela