Jag och mina barn på resande fot i livet

Torsdag

Publicerad 2009-10-15 08:53:28 i Allmänt,

Dagens vikt: -0.2
Total viktminskning: -2.6
Antal dagar sedan start: 11
Mående status: mycket bra!

Började bli lite orolig att det inte hände något på vågen men i morse gav det lite utslag i alla fall :-D (jag är inte fixerad vid min vikt!!!)
Det börja verkligen bli kalt om mornarna så A får ha mycket kläder på sig, det som är tråkigt är att vissa dagar är det varmt men fördel att då kan man ta av sig kläder det är värre tvärt om man inte har kläder.

Måste gå igenom mina egna kläder och som det ser ut nu måste det köpas in en hel del kläder.

Hmm funderar på att sätta på vinterdäcken i helgen då det börjar bli mycket i på vägarna nu och det har redan hänt en hel del olyckor och det skulle inte fungera just nu i mitt liv om jag skulle krocka.
Helgen är inte riktigt planerad ännu för min del men som det ser ut just nu blir det att fixa hemma och vinterstänga landet.

Väldens bästa Pappa (dagens kommentar från A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela