Jag och mina barn på resande fot i livet

Tisdag

Publicerad 2009-10-13 08:44:14 i Allmänt,

Dagens vikt: +-0.0
Total viktminskning: -2.4
Antal dagar sedan start: 9
Mående status: mycket bra!

Idag var det första höstdagen som vi fick uppleva snö!
Jag har sagt att jag tror att det kommer att komma mycket snö i vinter och att det kommer att vara kallt, vi får se om jag har rätt.

Det blev varma kläder för A idag och hoppas hon inte fryser.

Har funderat mycket på hur det är egentligen med förtroende mellan människor, existerar det verkligen?.
Jag har alltid varit positivt inställd till personer och vad man kan lita och anförtro sig åt andra, men den senaste tiden så börjar jag starkt tvivla.

Det viktigaste som finns tycker jag är att man pratar om saker och inte håller det för sig själv, hur kan man annars få stöd sympati/empati om man mörkar saker oftast blir det raka motsatsen.
Detta är något jag lär mina barn och det bör andra också göra tycker jag.

I veckan blir det mest vardagliga saker, måste kanske åka till Ikea i helgen för att köpa mig lite nytt till mitt hus, men innan dess måste jag fixa lite småsaker hemma som att sätta upp lite lister och röja runt lite.


Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela