Jag och mina barn på resande fot i livet

Strålande höstväder

Publicerad 2009-10-28 08:54:39 i Personligt,

Det var så vackert i morse, blå himel och dessa underbara färger som moder natur ger oss.

Känner mig väldigt gladidag, det är några faktorer som gör detta tror jag!
K & AD kommer till mig och A idag och stannar till på måndag :-D
Allt börjar ordna sig runt mig så jag kan börja leva!
0.6 kvar till -5 kilo alltså halva sträckan avklarad av mitt mål som är -10 kilo.... kan bli tungt men jag har bara hållit på i 21 dgr så bra jobbat!!!!
Är ledig i morgon med alla barn...

Som ni märker finns det flera positiva saker som man verkligen kan glädja sig över och fler finns det men det håller jag för mig själv hehehe.

Idag är det en "Ebba grön" dag, med andra ord tempo tempo......

Kommentarer

Postat av: Patrik

Publicerad 2009-10-28 11:21:14

Inte illa att snart gått ner 5 kg. Borde oxå ta tag i det hela å anstränga mig lite. Men det är så motigt att komma igång.

Postat av: Mats

Publicerad 2009-10-28 12:42:17

Tack!!! ja det är jobbigt att motivera sig ... men är man bara envis så fungerar det.

Postat av: Patrik

Publicerad 2009-10-29 16:32:58

Jag får ta å bli envisare med andra ord =o)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela